środa, 17 czerwca 2015

Liebster Blog Award


Dawno się nie widzieliśmy, co LBA?
Bardzo dziękuję Alexxx i miło mi, że czytasz i masz cierpliwość do moich długich przerw :)
Let's go!
1. Ulubiona nadnaturalna rasa.
Umm... To trudne. Kocham większość. Im bardziej popieprzona kreatura, tym lepiej! Ale jakbym miała wybrać to powiem, że elfy. Kocham je po prostu.

2. Ulubiony zespół/piosenka.
Zbyt wiele, by wymieniać :)

3. Ulubiony cytat.
"You know my name, not my story" Demi Lovato

4. Książka, którą obecnie czytasz…
Kolejne podejście do "Więźnia Labiryntu" + zaczęłam długo planowanego "Wiedźmina" + blogi :3

5. I książka, którą polecisz.
Całą serię! "Dziedzictwo", "Dary Anioła", "Wiecznie Żywy", "Biologia" by Campbell (no, co? Kocham ją *_*).

6. Wstajesz i orientujesz się, że zaspałaś. Minęła ci połowa zajęć. Idziesz na pozostałe czy zostajesz w domu?
Zostaję. Dziwnie bym się czuła ot tak przychodząc...

7. Ulubione postacie z książki, filmu, serialu…(1 chłopak i 1 dziewczyna)
(Arg! Czemu tak mało?) Stiles Stilinski i Spencer Hastings

8. Ile masz książek w „osobistej” biblioteczce? :3 (zdjęcie biblioteczki mile widziane)
Jestem leniem, więc bez biblioteczki. Plus, mam w niej braki, bo w przeprowadzce zaginęło mi jedno pudło z książkami ;_;. Mam ok. 50 książek na własność.

9. Ulubiona gra komputerowa ew. film.
Heroes of Might & Magic III (epicka gra, nie nudzi się nawet po 10 latach gry).

10. Mając do wyboru przenieść się 100 lat wstecz lub 100 lat do przodu, co byś wybrała? Opisz swoją wizję przeszłości/przyszłości.
Sto lat wstecz nie brzmi najlepiej, bo I wojna światowa :/. Chyba chciałabym zobaczyć naukę, wojnę z obcymi czy też zagładę Ziemi za sto lat. Wolę przyszłość.

Dziękuję jeszcze raz za nominację!
A że jestem leniem...
To tyle :).
+ Zerknijcie na ankietę :)

AKTUALIZACJA
Nominacja od Wiktorii. Dziękuję!

1. Kiedy masz urodziny?
Dokładnie 17 listopada :3.
2. Chciałbyś/abyś mieć rodzeństwo? Dlaczego?
Zawsze chciałam starszego brata, a mam młodszą siostrę ._. By mnie bronił, miałby kolegów, wiecie ;)
3. Ile masz bogów?
Cztery. Z czego na jednym mam 3 opowiadania na raz ^^
4. Czy planujesz jeszcze zakładanie innych blogów?
Oczywiście! Swego czasu miałam ponad osiem. Plus moją książkę.
5. Jaką istotą fikcyjną (wampir, wilkołak, Nocny Łowca, podróżnik w czasie, itp.) chciałbyś/abyś być?
Jednorożec! Ale tak serio zawsze chciałam być elfem z magią, a że lubię mrok to odpowiem Mroczny Elf Mag.
6. Jaki rodzaj książek najbardziej lubisz?
Fantasy, Urban Fantasy, Young Adult, Postapokaliptyczne.
7. Jeśli mogłabyś dać trzem autorom różnych książek nagrodę za ich napisanie, komu byś ją przyznał/a i za jaką książkę?
Christopher Paolini za serię "Dziedzictwo", Cassandra Clare za "Dary Anioła" i "Diabelskie Maszyny"
8. Dlaczego zacząłeś/zaczęłaś pisać?
Od małego wymyślałam różne historię, ale bezpośrednim kopem, by zacząć był fakt, że moja koleżanka pisała. Ja też chciałam haha.
9. Jak nazywało się twoje pierwsze opowiadanie (nawet takie gdy byłeś/łaś bardzo mała)?
"Pamiętnik Nastoletniej Wampirzycy". Niby były wcześniejsze, ale nie pamiętam tytułów.
10. Co robisz w wolne dni?
Śpię. Niestety.
11. Kiedy najlepiej ci się skupić?
W nocy!

1 komentarz:

  1. A poza tym nominuje się do LBA, więcej na:
    http://szczesliwaliczba.blogspot.com/2015/07/lba.html

    OdpowiedzUsuń